Blog – artykuły, porady, Google Ads

Kwalifikacja Indywidualna Google Analytics

Google Analytics to darmowe narzędzie do zbierania i analizy statystyk serwisów internetowych. Zostało ono udostępnione przez firmę Google pod koniec 2005 roku. Co to jest kwalifikacja […]

Certyfikaty Google Ads

Google Ads to system reklamowy Google, który pozwala na emitowanie reklam tekstowych, graficznych i video z wykorzystaniem wyszukiwarki tejże marki oraz tzw. sieci reklamowej. Z takiej […]

Jak założyć konto Google Ads bez uruchamiania kampanii

Kiedy chcemy uruchomić kampanię Google Ads zlecając to zadanie zewnętrznemu specjaliście lub pracownikowi, ale pozostawić sobie możliwość kontroli nad kosztami najlepszym wyjściem jest założenie konta i […]

Jak zaimplementować kod Google Analytics z pomocą Google Tag Manager

Google Tag Manager to darmowe narzędzie od Google, dzięki któremu w łatwy i szybki sposób możemy zarządzać tzw. tagami – bez pomocy działu IT oraz modyfikacji […]

Treści na stronie a skuteczność Google Ads – 6 grzechów Twojego contentu

Kampania Google Ads nie „sprzedaje”, a reklamy notorycznie „straszą” niskim tzw. Wynikiem Jakości. Czy to wina kiepskiego przekazu i słabej strategii marketingowej? Niekoniecznie. Treści reklamowe działające […]

Jak utworzyć Cel w Google Analytics – podstawowe informacje

Po utworzeniu konta Google Analytics i analizie zawartych tam danych wiemy już, co robią Internauci na naszej stronie internetowej. Jednak do pełnej weryfikacji skuteczności naszych działań […]

Jak utworzyć konto Google Tag Manager

Google Tag Manager to narzędzie, które pozwala w łatwy sposób zarządzać tagami wklejanymi na stronę, bez ingerencji w jej kod źródłowy. Mówiąc bardziej obrazowo, GTM można […]

Jak połączyć konto Google Ads z Google Analytics

Łączenie kont Google Ads z Google Analytics ma na celu usprawnienie raportowania w obu tych usługach. Dzięki niemu w statystykach Google Analytics będą widoczne szczegółowe raporty […]

Jak dać dostęp do konta Google Analytics

Google Analytics to narzędzie stworzone przez Google, które służy do analizy statystyk ruchu na stronach internetowych. Co zrobić, kiedy chcemy udostępnić te dane pracownikowi lub np. […]