Blog – artykuły, porady, Google Ads

Jak dać dostęp do konta Google Analytics GA4

Google Analytics to narzędzie stworzone przez Google, które służy do analizy statystyk ruchu na stronach internetowych. Co zrobić, kiedy chcemy udostępnić te dane pracownikowi lub np. […]

Jak zaimportować Cel z Google Analytics

Po utworzeniu celów na naszym koncie Google Analytics (link) wiemy już, jakie działania powodują zwiększenie liczby konwersji na zarządzanej przez nas stronie internetowej. Równie istotne jest […]

Tagowanie ręczne końcowych adresów URL – do czego służy i jak wykonać je poprawnie?

Tagowanie końcowych adresów adresów URL ma na celu umożliwienie śledzenia źródeł ruchu w Google Analytics. Najprostszą – i zarazem najczęściej polecaną – metodą jego wdrożenia jest […]

Jak udzielić innym dostępu do naszego konta Google Tag Manager

Google Tag Manager to narzędzie stworzone przez Google, które służyć nam może np. do umieszczania tagów w należącej do nas stronie internetowej – bez konieczności „grzebania” […]

Płatności automatyczne Google Ads

Aktualnie jedyną dostępną formą rozliczenia dla nowych kont Google Ads są płatności automatyczne. Korzystanie z niej wymaga podpięcia karty płatniczej, a należność pobierana jest bez naszego […]

Pozycjonowanie a Google Ads – podobieństwa i różnice

„Interesuje mnie pozycjonowanie w AdWords” czy „proszę o informację ile kosztuje u was pozycjonowanie w Google Ads” – podobne zdania każdy ze specjalistów ds. marketingu online […]

Certyfikat rezydencji podatkowej Google

Na koniec każdego miesiąca otrzymujemy od Google fakturę za wydatki, które ponieśliśmy w danym okresie rozliczeniowym. Urząd Skarbowy nakłada jednak na podatników dodatkowy obowiązek – jest […]

Treści reklamowe Google Ads – jak je weryfikować, kiedy współpracujesz z agencją

Kiedy inwestujesz w kampanię Google Ads, z całą pewnością system reklamowy tej marki może spowodować u Ciebie lekki zawrót głowy. Sprawę tylko pozornie załatwia fakt, że […]

Najpopularniejsze rozmiary banerów do kampanii Google Ads

W jednym z wcześniejszych artykułów omówiłem wszystkie rozmiary banerów, możliwe do wykorzystania w kampaniach Google Ads. Ten tekst będzie natomiast traktował o najpopularniejszych z nich – […]