Blog – artykuły, porady, Google Ads

Pozycjonowanie a Google Ads – podobieństwa i różnice

„Interesuje mnie pozycjonowanie w AdWords” czy „proszę o informację ile kosztuje u was pozycjonowanie w Google Ads” – podobne zdania każdy ze specjalistów ds. marketingu online […]
Certyfikat rezydencji podatkowej Google-1

Certyfikat rezydencji podatkowej Google

Na koniec każdego miesiąca otrzymujemy od Google fakturę za wydatki, które ponieśliśmy w danym okresie rozliczeniowym. Urząd Skarbowy nakłada jednak na podatników dodatkowy obowiązek – jest […]
Treści reklamowe Google Ads

Treści reklamowe Google Ads – jak je weryfikować, kiedy współpracujesz z agencją

Kiedy inwestujesz w kampanię Google Ads, z całą pewnością system reklamowy tej marki może spowodować u Ciebie lekki zawrót głowy. Sprawę tylko pozornie załatwia fakt, że […]
Najpopularniejsze rozmiary banerów Google Ads

Najpopularniejsze rozmiary banerów do kampanii Google Ads

W jednym z wcześniejszych artykułów omówiłem wszystkie rozmiary banerów, możliwe do wykorzystania w kampaniach Google Ads. Ten tekst będzie natomiast traktował o najpopularniejszych z nich – […]
Rozmiary banerów Google Ads

Rozmiary banerów w kampaniach Google Ads

W sieci reklamowej Google Ads znajdują się miliony witryn, które umożliwiają reklamodawcom dotarcie do swoich czytelników poprzez umieszczenie na nich reklam. Właściciel każdej z nich może […]
Kwalifikacja Indywidualna Google Analytics

Kwalifikacja Indywidualna Google Analytics

Google Analytics to darmowe narzędzie do zbierania i analizy statystyk serwisów internetowych. Zostało ono udostępnione przez firmę Google pod koniec 2005 roku. Co to jest kwalifikacja […]

Certyfikaty Google Ads

Google Ads to system reklamowy Google, który pozwala na emitowanie reklam tekstowych, graficznych i video z wykorzystaniem wyszukiwarki tejże marki oraz tzw. sieci reklamowej. Z takiej […]
Jak założyć konto Google Ads bez uruchamiania kampanii

Jak założyć konto Google Ads bez uruchamiania kampanii

Kiedy chcemy uruchomić kampanię Google Ads zlecając to zadanie zewnętrznemu specjaliście lub pracownikowi, ale pozostawić sobie możliwość kontroli nad kosztami najlepszym wyjściem jest założenie konta i […]
Jak zaimplementować kod Google Analytics z pomocą Google Tag Manager

Jak zaimplementować kod Google Analytics z pomocą Google Tag Manager

Google Tag Manager to darmowe narzędzie od Google, dzięki któremu w łatwy i szybki sposób możemy zarządzać tzw. tagami – bez pomocy działu IT oraz modyfikacji […]